Raivo2011-01-31 14:28
Vajag likt šādas bildes,lai redz, kas notiek un,lai nenāk prātā tādas domas, kad vēlas,lai aizliegt medīt klaiņojošos suņus.......
Slēpts2011-01-31 14:33
Šādas bildes ar komentāriem jāsūta uz citiem portāliem (piem. delfi vai apollo), lai cilvēki redz, ko dara viņu mīluļi.
kārlis2011-02-02 17:17
Nu un kas tur sliktāks nekā, ja kāds tā saucamais mednieks prieka pēc būtu nošāvis?
Postā jau gaļa neaizies, kāds jau apēdīs.
Aivars2011-02-03 08:07
Godājamais Kalniņa kungs, pirmkārt es vēl neko tādu neteiktu ja to būtu izdarījuši vilki, saprotams viņi ir meža iemītnieki, plēsēji kuriem vajag ēst kuriem pašiem jābarojas tāda ir daba lai cik tas nepatīkami arī būtu, bet šajā gadījum';a to izdarīja suņi, kuriem noteikti ir, vai ir bijuši saimnieki, kuri vienkārši nerūpējas par saviem "mīluļiem", neba jau ar suņi ir vanīgi, vainīgi ir suņu saimnieki, pret kuriem diemžēl neko iesākt nevar, un dēļ tādiem ir jācieš gan meža zvēriem, gan arī pašiem suņiem, jo neviens suns par kuru rūpējas, baro un uzmana, tāpat aiz laba prāta neskries mežā un neplēsīs zvērus. Un bez tam mednieki janvārī, kad ir tapusi šī bilde, nemedī staltbriežu govis. Tas ir saudzējamais laiks, tas tā Kalniņa kungs, jums zināšanai.
kārlis2011-02-03 11:21
Lai nu kā, bet suns tomēr vairāk līdzinās meža iemītniekam, nekā kāds no cilvēkveidīgajiem medniekiem. Tāpēc galīgi nav saprotams, kapēc Jums šķiet, ka slikti ir, ja medij suns nevis cilvēks..
Par saudzējamo laiku gan piekrītu - labāk jau, ja tiek nogalināts viens dzīvnieks, nevis divi. Tomēr, suņu nomedīto dzīvnieku skaitu diezin vai var salīdzināt ar cilvēku nomedītajiem. Tas Jums Liepkalna kungs - pārdomām.
Juris2011-02-03 18:39
Kaarli tew neliekas, ka tas ko tu tur saki ir pilniigs idiotisms?
Aivars2011-02-03 19:03
Katram savs viedoklis, negribu kādu aizvainot norādot uz šī cilvēka prāta spējām un nevēlos arī šeit strīdēties... :) Vienkārši došu padomu, Kalniņa kungs, pirms kaut ko komentēt palasiet mazliet literatūru par attiecīgo tēmu, jo cik redzu ar zināšanām par mežu, dzīvniekiem, bioloģiju, medībām, jums ar paša zināšanām tā pašvakāk, un lai to visu te izskaidrotu tieši jums man nepietiek vienkārši laika un arī vēlēšanās.
Raivo2011-02-03 19:36
Aivar,ja var palūgt, tad,kad vēl ko raksti par Kalniņa kunga,tad pieliec priekšā vārda pirmo burtu,savādāk tavi komentāri tiek arī par mani:)
kārlis2011-02-03 20:45
Nē, Juri, man neliekas, ka tas, ko saku ir pilnīgs idiotisms. Ja Tev tā liekas, tad paskaidro, kas tieši ir idiotisks. Citādi tāds uzbrauciens uzbrauciena pēc vien sanāk.
Liepkalna kungs, lūdzu kādu argumentu, kas norādītu uz manām vājajām zināšanām par mežu, dzīvniekiem, bioloģiju un medībām. Ja šādu argumentu Jūs izdomāt nespējat, tad jālūdz Jūs palasīt kādu literatūru par attiecīgo tēmu pirms sākt apšaubīt manas prāta spējas un izglītības trūkumu.
Juris2011-02-03 20:59
idiotisms ir tas,ka ,manupraat,tikai vieniigi jums k kalnina kungs liekas,ka tas ir loti normaali,varbuut pat slaveejami,ka maajas suns iet mediit stirnas. drosvien ,ka siem saimniekiem arii labi,vismaz nav jaabaro vai ne? veel pagaidaam neesu saticis cilveeku,arii dzirdeejis neesu kaadu sakaam ,ka maajas suni mezaa,tas ir normaali. Taaka nedaudz vajadzeetu piedomaat pie saa visa.
kārlis2011-02-03 21:37
Nu neliekas man labi, ka klaiņojoši suņi nogalina meža dzīvniekus. Vienkārši ļoti dīvaina liekas mednieku dubultā morāle - pats drīks nogalinat, bet suns ne.
Tāpēc arī pakomentēju zem augstāk redzamās bildes.
Apskatiet Maslenikova kungs arī šo bildi: http://www.medniekiem.lv/?m=tr...
Un palasiet komentārus zem tās. Tur gan mednieki visnotaļ atbalsta suņu veiktās darbības. Kapēc? Tāpēc, ka beigās nogalināja mednieks nevis suns?
Starp citu, kā Jums veicas ar "piedomāšanu pie tā visa"?
Juris2011-02-03 22:49
redziet ir 2vu veidu mednieki: mednieki,un galinieki. saadu sunu uzvediiba,manupraat, arii nav veelama. Starp citu man ar so piedomaasanu veicas tiiri labi,un joprojaam uzskatu,ka saadiem suniem,kas trenkaa mezaa zveerus meza nav ko dariit.
Toms2011-02-04 16:51
Te suņi darbībā...http://www.draugiem.lv/gallery...
kārlis2011-02-06 19:12
R Augula kungs, nezinu cik dzīvnieku krīt no mednieku suņiem, mans salīdzinājums bija par to, cik nomedīj klaiņoši suņi un cik cilvēki.
Jūsu doma, ja pareizi esmu izpratis - cilvēku veikta medīšana atšķirībā no kaiņojošu suņu ir atbalstāma, jo cilvēks veic darbības meža faunas vairošanai.
Tad jautājums - cik liela palīdzība būtu nepieciešama meža faunai no cilvēka puses, ja tiktu samazināts nomedīto dzīvnieku skaits, teiksim, 2 reizes vai 4 vai 20. Līdz tas sāktu līdzināties skaitam, ko nomedīj suņi. Vai Jūs tiešām domājat, ka šāda palīdzība būtu nepieciešama?
Ja par to, vai suns šķiro ko medīj - tik pat labi, kā Jūs zinu, ka nē. Tomēr šāda šķirošana viennozīmīgi tiek veikta neapzināti, tāpat, ka medījot vilkam. Lielāka varbūtība, ka tiks nomedīts slims vai novārdzis dzīvnieks. Mednieks šādu šķirošanu, pateicoties savam ierocim neveic. Tāpēc it bieži tiek nomedīti sugas labākie eksemplāri - veselākie un spēcīgākie. Interesanti, ka tieši šādu dzīnieku nomedīšana izsauc vislielākās ovācijas no citu mednieku puses (aplūkojiet galeriju un palasiet komentārus, ja šaubāties). Tādējādi, kaut kādā mērā, pateicoties medniekam, notiek sugu noplicināšana.
Secinājums tāds, ka neviens no kungiem, kas šeit izteicās, tā arī nespēja pamatot, kāpēc cilvēks drīkst medīt, bet suns ne.
Tad nu pateikšu priekšā, tā ir gluži vienkārša cilvēcīga skaudība un skopums (ispējams, dažos gadījumos neapzināti) - respektīvi, ja reiz kādu stirnu būs nomedījis suns, tad to nevarēšu izdarīt es.
Aivars2011-02-07 08:25
K. Kalniņa kungs, man sākumā ir pāris jautājumi, pirmkārt, ja jau jūsu nostāja ir pret medībām, tad pirmkārt ko jūs darāt tādā portālā kā šis??? Otrkārt, pastāstiet un cik daudz jūs vispār esat lasījis literatūru, tas ir grāmatas, par medībām un meža faunu, un kādas??? Negribējās man iesaistīties šajās neauglīgajās diskusijās, bet nu jūsu komentāri vienkārši ir tādi.....
Es jums nosaukšu visus argumentus kāpēc klaiņojoši suņi nedrīkst plēst meža zvērus un kāpēc mednieks drīkst medīt. Tikai atbildiet uz maniem jautājumiem. Un vēl atsaucoties uz to ko iepriekš teicu par Jūsu izglītības līmeni, tad ko gan lai es domāju par cilvēku kurš pats savu vārdu un uzvārdu raksta ar mazajiem burtiem......
kārlis2011-02-07 18:20
Liepkalna kungs! Neesmu šajā diskusijā apgalvojis, ka mana nostāja būtu pret medībām. Mana nostāja ir pret atsevišķu mednieku,
tai skaitā Jūsu, liekulību.
Lai būtu korekti, pirms aicināt mani pierādīt manu izglītotības līmeni un uzskaitīt izlasīto literatūtu, izdariet to, vispirms, Jūs,
ja reiz tas šajā diskusijā ir būtiski.
Tātad, Jūsu secinājumi par manu izglītības līmeni balstījās uz to, ka mans vārds un uzvārds rakstīti ar mazo burtu...
Ja jūs nolaižaties līdz šādiem, pamatskolas līmeņa spriedumiem, tad atveriet, lūdzu, kādu 5. klases latviešu valodas mācību grāmatu
un pārbaudiet interpunkciju savā komentārā. Es esmu parliecināts, Jums nāksies
izdarīt ne tos glaimojošākos secinājumus par savu izglītības līmeni.
Bet es domāju, piekritīsiet, nav jēgas kļūt smieklīgiem.
Protams, labprāt dzirdētu Jums zināmos "VISUS" argumentus, kāpēc suņi nedrīkst nogalināt meža dzīvniekus, bet cilvēki drīkst.
Neesiet skops un dalieties savās zināšanās.
edgars2011-02-07 19:09
jus gan labi komentējat par bildi
Agris2011-02-08 16:02
Piekrītu Kārlim Kalniņa kungam, ka suņi ,ar savu medīšanu, pārnadžu populāciju nespēj būtiski ietekmēt. Domāju,ka šie mājas suņi medī ar tikpat lielu interesi kā divkājainie mednieki. Es savu suni arī bieži aizvedu uz mežu laj vienkārši padzenā kādu lapsu, zaķi vaj buku. Pa mājām jav viņam nav nekāda interese skraidīt. Ja nevedu uz mežu, šamais ļoti strauji ar tauciņiem apveļās. Uz mežu neejam vie no marta līdz jūnija vidum.
Juris2011-02-08 17:06
Agri Tev vispār nevajadzēja šinī portālā līst un kautko rakstīt!!!Būtu kautkur dabā tad varētu parunāties jo uz doto momentu man taisni niez viens kulaks/labais/:)
Aivars2011-02-09 10:38
Juri, tev pilnībā piekrītu un pievienojos
Dmitrijs2011-02-09 14:23
Mūsu pusē suņi, kas siro pa mežu arī ir liela problēma. Grūti viņus sadabūt rokā, gana daudz pie tā jāpiestrādā. Bet suņu saimniekiem nevajag brīnīties, ja kādu dienu mājas mīlulis neatgriežas no meža. Nav suņa, nav problēmu! Tik nevajag ar to plātīties.
P.S. Kolēģi, esiet nu prātīgi un neielaižaties diskusijās ar idiotiem. Gudrākais vienmēr paklusēs! Diemžēl, bet šeit ir daudz cilvēku, kuriem par medībām nav nemazākās saprašanas. Nesaukšu nevienu vārdā.
Dmitrijs2011-02-09 14:35
A.Grasmaņa k-gs! Atbrauciet pie manis uz medībām. Es Jums noaušu basas kājas, uzrīdīšu Jums sava suni, un tad mēs papriecāsimies, kad Jūs muxiet prom no suņa. Jo gan jau Jums ar ir kāds lieks kg, vajag taucīti nodzīt. Un mājās tak Jums tāpat nav ko darīt!!! Tas nav nekas briesmīgs, jo suns nekož, viņš ēd veselu!:))
Agris2011-02-09 20:11
Es tak nevedu divas laikas uz mežu. Kā tad Jūs ejot uz mežu kautvaj sēnes palasīt, bebru aizsprostus pajaukt vai vienkārši aplūrēt kas jūsu platībās notiek, savu suni līdz neņemiet? Vaj ņemiet un visu laiku turat saitē? Mans vecaistēvs bij cienījams mežzinis, un arī viņam suns uz mežu bij bieži līdz. Mans Tēvs bij medību vadītājs, un arī viņš suni mājās reti kad atstāja.
Kārlis2011-01-31 11:49
par tēmu... http://www.apollo.lv/portal/ne...