vai kaadam ir pieredze ar SUTTER optikaam? Nopeerkamas sutter.lv un ebay.co.uk. cenas visai leetas, reklamee jau,ka paarbaudiitas ar jaudiigiem kalibriem....Varbuut kaads var daliities personiigajaa pieredzee? Paldies!
Jaa,Aivar, zinu 2 medniekus, kuri jahti jagd(tautaa sauktu par jahti-smakti) sekmiigi lieto jau ilgaaku laiku ar 308 win,zinu arii taadu kuram jahti jagt neiztureeja piesaudi.gribeetos uzzinaat kaadu viedokli par sutter...
...domāju un domāju,uz ko balstās to "brinum optiku "ražotāju bizness? laikam jau uz cilvēka cerību un ticību,ka man jau turēs,es tā prātīgi apiešos,kā ar savējo,utt.,DDD.skumji,arī pats esmu iztērējis kaudzi naudas lētajos mēslos. laikam jau tāda mūsu daba,ka katram pašam tai pļakā jāiekāpj.,DĒĒĒ-Ē. Winchester,jahti-šmahti,norconia,tagad sutter-šmutcer ,ticēsim un cerēsim bāliņi! vēl mūsu uzticamais MMD kādu brīnumverķi pareklamē,kā lai netic,DD?
...no demokrātijas un brīvās preses puses ar reklāmu viss ir kārtībā, bet...kāda ir morāle un preztižs?! ja mūsu uzticamais čoms žurnāls mums uzticamajiem lasītājiem savās lapās iereklamē tērēt naudu nekvalitatīvai lietai! mēs,gandrīz,27tūkstoši mednieku pulciņš esam izgāzuši par visādiem mēsliem aaūūū-ū kādu kaudzi naudas. protams,neviens jau ar varu nespieda,katrs tērējās no brīvas gribas. es gribētu žurnālu MMD redzēt kaut nedaudz arī eksperta statusā,lai varu uzticēties tam ,kas žurnālā rakstīts un bildēts, un par to esmu gatavs arī vairāk maksāt. a priekš "brīnumlietām" ir dzeltenā prese.
Ilgvar, labāk jau nebūtu izteicies...:(
Pilnīgi piekrītu viedoklim, ka MMD vajadzētu izvērtēt ko un kā reklamē, jo savādāk to var nosaukt par spekulāciju ar žurnāla lasītāju uzticību! Lētā un bieži vien ne pārāk kvalitatīvā gala āprīkojuma ražotājiem/tirgotājiem viss bizness balstās uz reklāmu, bet nevis uz preces kvalitāti, garantiju nodrošināšanu, investīcijām produkta attīstībā utt... MMD diezgan smagi riskē pazaudēt lasītāju, akli dzenoties pēc naudas, bet no otras puses - jāsaprot, ka reklāmdevēji pa lielam nodrošina žurnāla pastāvēšanu un pieejamību pa normālu cenu. Tā ir diezgan smalka robeža!
tur jau tā lieta, ka smalka robeža... Neesam jau lielvalsts, reklāmdevēji rindā nestāv... :(
Tos pašus jahtišmahti tēmēkļus reklamē jau ilgi. Taču esot bijis tā, ka tad, kad šai tēmā iedziļinājušies un nosprieduši papētīt smalkāk, kas tie par brīnumiem, attiecīgais raksts momentā nobremzēts, lai nekaitinātu reklāmdevēju :(
Ja žurnāls reklamēs tikai swarovski, zeiss, heym, blaser un tamlīdzīgos, tad lielākā daļa no 27 000 pieminētajiem medniekiem brēks, ka žurnāls reklamē tikai "biezajiem" pieejamās lietas, tā ka reklamē ko gribi, visi tāpat nekad nebūs apmierināti:)
ir jaabuut skaidraam 3 lietaam: 1. tas ka ja zzurnaals bez reklaamaam vienkaarshi bankrotees vai maksaas 10-20ls pa eksemplaaru; 2. tas ka Sutter un liidziigas cenu klases optikas ir pilniigi meesli, jo pa to naudu vienkaarshi nevar neko normaalu uztaisiit; 3. tas ka vienmeer liela dalja buus neapmierinaata ar kautko (pashi pat laagaa nesaprotot pa ko un kaapeec - vienkaarshi lai mutes vareetu virinaat);
Pilnīgi piekrītu viedoklim, ka MMD vajadzētu izvērtēt ko un kā reklamē, jo savādāk to var nosaukt par spekulāciju ar žurnāla lasītāju uzticību! Lētā un bieži vien ne pārāk kvalitatīvā gala āprīkojuma ražotājiem/tirgotājiem viss bizness balstās uz reklāmu, bet nevis uz preces kvalitāti, garantiju nodrošināšanu, investīcijām produkta attīstībā utt... MMD diezgan smagi riskē pazaudēt lasītāju, akli dzenoties pēc naudas, bet no otras puses - jāsaprot, ka reklāmdevēji pa lielam nodrošina žurnāla pastāvēšanu un pieejamību pa normālu cenu. Tā ir diezgan smalka robeža!
Tos pašus jahtišmahti tēmēkļus reklamē jau ilgi. Taču esot bijis tā, ka tad, kad šai tēmā iedziļinājušies un nosprieduši papētīt smalkāk, kas tie par brīnumiem, attiecīgais raksts momentā nobremzēts, lai nekaitinātu reklāmdevēju :(