Jā Agri- 1.95$ pa 20 gadiem:):):) +10 Tev.
šoreiz runa iet par konkrētu pasūtījumu:)
Domāju ,ka šajā internetveikalā esmu iztērējis krietni vairāk naudas , nekā pa Latvijas Mednieku bodēm kopā.
ja vēl viņi optikas un lodes sūtītu:):)
Skatijos skrošu lejamās formas, atsūtīšana 14$., bet tas jau laikam no izmēra un svara atkarīgs.
Slēpts
21.04.2016. 09:58
Ivar cik tev izmaksā sūtīšana no cabelas?
Pasen nav sūtīts, bet agrāk lētākais-lēnākais bij 25% no pirkuma vētības vai min 20usd. Dārgākais- ātrākais 45% vai min 40usd.
Ja sūti lētākajā variantā līdz 80usd, tad maksā neatkarīgi no pasūtījuma vērtības 20uds. Ja būs pāri 80usd, tad 25% no pasūtījuma. Sanāk, ja tie 25% no pasūtījuma vērtības pārsniedz 20usd- tā maksā tos 25%, ja pasūti kaut pa 1usd shippings maksās 20usd. Bet- plusā vel nāks muita.
Atradu cabelas lapā info: http://www.cabelas.com/custser...
Tā arī ir vēl tagad:
25% of the total order amount or a minimum of $20.00___8-12 weeks___Surface (SU)
45% of the total order amount or a minimum of $40.00___7-14 Business Days___International Air (IA)
Tikai esmu šokā par piegādes ilgumiem. Es parasti sūtīju ar lētāko, bet man atnāca ~2 nedēļu laikā, nu ilgāk par mēnesi toč negaidīju.
Gati - precīzi.
Vienīgi izvēloties shiping method- tagad ir TREŠAIS variants, ko noklusēti Cabelas ieliek, bet ko neiesaku- tas ir jau ar visiem iespējamajiem nodokļiem.
Tas iznāk dārgāk, nekā samaksāt tikai PVN par sūtījumu zem 150 EUR.
Parasti es arī izvēlos šos 80 $ par preci- jo no šīs summa sākās 25% transporta izdevumi.( un par šo summa arī ir tie Rewards punkti aptuveni 2 $ apmērā)
parastā piegāde parasti arī ir 2 nedēļas, lai gan vienreiz gaidīju vairāk kā divus mēnešus.
Express piegādi nevienam neiesaku- ne tāpēc ka nedaudz dārgāk- bet ar to ir krietni lielāks čakars- jābrauc uz UPS kantori Rīgā- jāpamaksā deklarēšanas izdevumi utt, utjp. Vienreiz pasūtīju spiningu- to savādāk nesūta, bet laika patēriņš ,lai saņemtu paku ir vienkārši nenormāls..
Jāpakaunina Huberts..
Publisks jautājums Gatim B. - Kāpēc veikalā ieroču piedāvājums regulāri netiek papildināts? Jūs atvedat pāris plintes, gaidat kamēr kāds nopirks. Kad dažas atvestās tiek pārdotas, tad veikala plaukts atkal tukšs iemarinējas uz vairākiem mēnešiem!
Trūkst līdzekļu, ko ieguldīt, lai veikala plauktā būtu patstāvīgs piedāvājums, no kura izvēlēties vai arī vēlme gūt ātru peļņu(t.i.-pasūta, atved, momentāni pārdod)?
p.s.-uz manu uzdoto jautājumu par cenu un kad var atvest MK3 eclipse neesiet atbildējis no 29.11., bet izlasījis esiet!
Mārtiņ Kītav, atbildēšu publiski.
Jūsu aprobežotajai domāšanai par mūsu biznesu un izpratni par to - man nav komentāru, jo man kā uzņēmējam neviens šeit klātesošais par šādam lietām nav jāinformē un kaut kas vēl jāpaskaidro!!!
Uz Jūsu jautājumu kad var atvest - atbildēju, citāts no atbildes: "šogad vairs piegādāt nav iespējama, bet nākošajā gadā uz janvāra beigām gan."
Cena ir redzama mūsu mājaslapā - http://www.huberts.lv/lv/katal...
Personīgi pats esmu ļoti aizņemts cilvēks un fiziski uz visu korespondenci nespēju atbildēt jums vēlamajos termiņos, arī cilvēcisks faktors ir kādu palaist garām!
Ja tik steidzama un liela būtu nepieciešamība nekavējoties visu zināt, tad sen jau varēji mani sazvanīt un es Tev visu būtu paskaidrojis! Mūsdienās ir izgudrots tāds tehnoloģiju šedevrs, saucas - tālrunis. Un jautājums par optiku stiprinājumiem, to daudzveidību un pieejamību veikalā, ir tieši adresējams zvans uz veikalu, kur pārdevējs jums visu izstāstīs.
Pats no 01.12. līdz šodienai biju komandējumā ārpus Latvijas.
Uzskatu ka pārmetumi šoreiz ir nevietā.
Ar cieņu,
Gatis Bināts
Cien. Gati Bināt.
Cik redzu, tad komunikācija ar klientiem kā vienmēr ir visaugstākajā LV pārdevēju garā. Uzrakstīšu Tev citu iespējamu atbildes variantu klientam.
Cien. Mārtiņ Kītav.
Diemžēl saistot šo lietu ar kompānijas komercnoslēpumu es nevarēšu Jums paskaidrot preču esamību vai neesamību veikalā, bet varu Jums apgalvot, ka Huberts veikala darbinieki dara visu iespējamo, lai kvalitatīvi un pēc iespējas ātrāk apkalpotu savus klientus.
Ļoti atvainojos Jums, ka neesmu spējis atbildēt Jums ātrāk, jo atrados darba komandējumā no 01.12.2016 līdz 06.12.2016, lai uzlabotu sortimentu un preču piedāvājumu veikalā. Bet šobrīd varu informēt, ka šogad vairs Jūsu izvēlēto preci piegādāt nav iespējams, bet nākošajā gadā uz janvāra beigām gan. Šīs preces aktuālā cena ir apskatāma veikala Huberts mājaslapā http://www.huberts.lv/lv/katal...
Protams, preces cenu esmu gatavs apspriest uz vietas veikalā un iepriekšpasūtījuma gadījumā esmu Jums gatavs iedot 5% atlaidi, ja iemaksāsiet 50% no cenas pie pasūtījuma veikšanas.
Ja Jums kādreiz rodas vēl kādi jautājumi, tad esmu viemēr gatavs uz tiem atbildēt un man personīgi visērtākais saziņas līdzeklis ir tālrunis, jo tā es vienmēr varu apspriest svarīgas detaļas ar klientu.
Jebkurā gadījumā, ja kādreiz es neesmu sasniedzams vai nevaru atbildēt uz tālruni, tad vienmēr ir pieejams mūsu veikala tālrunis, kas norādīts mājaslapā http://www.huberts.lv/lv/par-m... uz kuru atbildēs zinošs speciālists par preču piegādēm un esošo veikala sortimentu.
Paldies par Jūsu interesi.
Ar cieņu,
XXX XXX
Nu super, Jāni!
Šito pārkopēšu un būs man tagad špikeris!
Mārtiņ, manis iepriekš rakstīto lūdzu aizmirsti, labi!
Jānis uzrakstīja precīzi, paldies Tev.
CitJūsu aprobežotajai domāšanai par mūsu biznesu un izpratni par to - man nav komentāru, jo man kā uzņēmējam neviens šeit klātesošais par šādam lietām nav jāinformē un kaut kas vēl jāpaskaidro!!!
āta
uzņēmējs :DDDD teksts
šoreiz runa iet par konkrētu pasūtījumu:)
Domāju ,ka šajā internetveikalā esmu iztērējis krietni vairāk naudas , nekā pa Latvijas Mednieku bodēm kopā.
ja vēl viņi optikas un lodes sūtītu:):)
Pasen nav sūtīts, bet agrāk lētākais-lēnākais bij 25% no pirkuma vētības vai min 20usd. Dārgākais- ātrākais 45% vai min 40usd.
Ja sūti lētākajā variantā līdz 80usd, tad maksā neatkarīgi no pasūtījuma vērtības 20uds. Ja būs pāri 80usd, tad 25% no pasūtījuma. Sanāk, ja tie 25% no pasūtījuma vērtības pārsniedz 20usd- tā maksā tos 25%, ja pasūti kaut pa 1usd shippings maksās 20usd. Bet- plusā vel nāks muita.
Atradu cabelas lapā info:
http://www.cabelas.com/custser...
Tā arī ir vēl tagad:
25% of the total order amount or a minimum of $20.00___8-12 weeks___Surface (SU)
45% of the total order amount or a minimum of $40.00___7-14 Business Days___International Air (IA)
Tikai esmu šokā par piegādes ilgumiem. Es parasti sūtīju ar lētāko, bet man atnāca ~2 nedēļu laikā, nu ilgāk par mēnesi toč negaidīju.
Vienīgi izvēloties shiping method- tagad ir TREŠAIS variants, ko noklusēti Cabelas ieliek, bet ko neiesaku- tas ir jau ar visiem iespējamajiem nodokļiem.
Tas iznāk dārgāk, nekā samaksāt tikai PVN par sūtījumu zem 150 EUR.
Parasti es arī izvēlos šos 80 $ par preci- jo no šīs summa sākās 25% transporta izdevumi.( un par šo summa arī ir tie Rewards punkti aptuveni 2 $ apmērā)
parastā piegāde parasti arī ir 2 nedēļas, lai gan vienreiz gaidīju vairāk kā divus mēnešus.
Express piegādi nevienam neiesaku- ne tāpēc ka nedaudz dārgāk- bet ar to ir krietni lielāks čakars- jābrauc uz UPS kantori Rīgā- jāpamaksā deklarēšanas izdevumi utt, utjp. Vienreiz pasūtīju spiningu- to savādāk nesūta, bet laika patēriņš ,lai saņemtu paku ir vienkārši nenormāls..
Publisks jautājums Gatim B. - Kāpēc veikalā ieroču piedāvājums regulāri netiek papildināts? Jūs atvedat pāris plintes, gaidat kamēr kāds nopirks. Kad dažas atvestās tiek pārdotas, tad veikala plaukts atkal tukšs iemarinējas uz vairākiem mēnešiem!
Trūkst līdzekļu, ko ieguldīt, lai veikala plauktā būtu patstāvīgs piedāvājums, no kura izvēlēties vai arī vēlme gūt ātru peļņu(t.i.-pasūta, atved, momentāni pārdod)?
p.s.-uz manu uzdoto jautājumu par cenu un kad var atvest MK3 eclipse neesiet atbildējis no 29.11., bet izlasījis esiet!
Jūsu aprobežotajai domāšanai par mūsu biznesu un izpratni par to - man nav komentāru, jo man kā uzņēmējam neviens šeit klātesošais par šādam lietām nav jāinformē un kaut kas vēl jāpaskaidro!!!
Uz Jūsu jautājumu kad var atvest - atbildēju, citāts no atbildes: "šogad vairs piegādāt nav iespējama, bet nākošajā gadā uz janvāra beigām gan."
Cena ir redzama mūsu mājaslapā - http://www.huberts.lv/lv/katal...
Personīgi pats esmu ļoti aizņemts cilvēks un fiziski uz visu korespondenci nespēju atbildēt jums vēlamajos termiņos, arī cilvēcisks faktors ir kādu palaist garām!
Ja tik steidzama un liela būtu nepieciešamība nekavējoties visu zināt, tad sen jau varēji mani sazvanīt un es Tev visu būtu paskaidrojis! Mūsdienās ir izgudrots tāds tehnoloģiju šedevrs, saucas - tālrunis. Un jautājums par optiku stiprinājumiem, to daudzveidību un pieejamību veikalā, ir tieši adresējams zvans uz veikalu, kur pārdevējs jums visu izstāstīs.
Pats no 01.12. līdz šodienai biju komandējumā ārpus Latvijas.
Uzskatu ka pārmetumi šoreiz ir nevietā.
Ar cieņu,
Gatis Bināts
Cik redzu, tad komunikācija ar klientiem kā vienmēr ir visaugstākajā LV pārdevēju garā. Uzrakstīšu Tev citu iespējamu atbildes variantu klientam.
Cien. Mārtiņ Kītav.
Diemžēl saistot šo lietu ar kompānijas komercnoslēpumu es nevarēšu Jums paskaidrot preču esamību vai neesamību veikalā, bet varu Jums apgalvot, ka Huberts veikala darbinieki dara visu iespējamo, lai kvalitatīvi un pēc iespējas ātrāk apkalpotu savus klientus.
Ļoti atvainojos Jums, ka neesmu spējis atbildēt Jums ātrāk, jo atrados darba komandējumā no 01.12.2016 līdz 06.12.2016, lai uzlabotu sortimentu un preču piedāvājumu veikalā. Bet šobrīd varu informēt, ka šogad vairs Jūsu izvēlēto preci piegādāt nav iespējams, bet nākošajā gadā uz janvāra beigām gan. Šīs preces aktuālā cena ir apskatāma veikala Huberts mājaslapā http://www.huberts.lv/lv/katal...
Protams, preces cenu esmu gatavs apspriest uz vietas veikalā un iepriekšpasūtījuma gadījumā esmu Jums gatavs iedot 5% atlaidi, ja iemaksāsiet 50% no cenas pie pasūtījuma veikšanas.
Ja Jums kādreiz rodas vēl kādi jautājumi, tad esmu viemēr gatavs uz tiem atbildēt un man personīgi visērtākais saziņas līdzeklis ir tālrunis, jo tā es vienmēr varu apspriest svarīgas detaļas ar klientu.
Jebkurā gadījumā, ja kādreiz es neesmu sasniedzams vai nevaru atbildēt uz tālruni, tad vienmēr ir pieejams mūsu veikala tālrunis, kas norādīts mājaslapā http://www.huberts.lv/lv/par-m... uz kuru atbildēs zinošs speciālists par preču piegādēm un esošo veikala sortimentu.
Paldies par Jūsu interesi.
Ar cieņu,
XXX XXX
Šito pārkopēšu un būs man tagad špikeris!
Mārtiņ, manis iepriekš rakstīto lūdzu aizmirsti, labi!
Jānis uzrakstīja precīzi, paldies Tev.
āta
uzņēmējs :DDDD teksts