Nesaprotu tādu attieksmi, vai tiešām tas ko tu netirgo, jau pēc definīcijas ir sū..s???
Ivar Ozoliņ, nevienu brīdi neesmu tā teicis, ja palasīsi iepriekš tad redzēsi, ka atsauksmes ir labas arī no manas puses!
Runa bija par to, cik tu samaksāji par šo optiku - apmēram 500 Euro, bet savukārt es norādīju ka par tādu cenu no Leupold var nopirkt optika x3 zūmu, bet ne jaudīgāku kā Eiropā un Latvijā iecienīts 2-12x50, 2,5-12x56 vai 2,5-15x56!
Definīcija ir tikai viena, visu neizsaka cena, bet arī garantijas serviss, jo lūzt pilnīgi visas optikas no visiem ražotājiem, arī Swarovski!
...,nav nevainas lupoldam.krēslā gan no meoptas atpaliek ļoti pamanāmi. lupoldam patīk reklāmas triki. savulaik bija modelis ar objektīva lielā lēcā "izgrauztu" robu. ,tjipa zemākus kronšteinus lielākai lēcai var likt. Tas nekas ,ka tai lielākai lēcai roba vietā vispār lēcas nav. ,:).
Kautkur prātā sen dzirdēts tests ar savām optikām tumsiņā i shirstone ar 58nieku stiklu izpogāja csx56nieku??? Mošk i nosapņoju:)
Slēpts
19.03.2018. 08:46
Definīcija ir tikai viena, visu neizsaka cena, bet arī garantijas serviss, jo lūzt pilnīgi visas optikas no visiem ražotājiem, arī Swarovski!
Nu re- un te nu man būtu lūgums, Jums Bināta k-gs.
Man ir tikai emocijas un nelielā dzīves pieredze.
Bet cik saprotu Jums vajadzētu būt KONKRĒTAI statistikai , cik caur Jūsu veikalu ir nesuši atpakaļ optikas dēļ defektiem.
Mani, un domāju citus, ĻOTI interesētu, cik procentuāli no pārdotajām optikām ir BRĀĶI.
Tad arī mēs varētu saprast, ka nav jēga pirkt Swarovski, jo brāķa procents ir tāds pats kā Deltai, protams, ja pircējs nav pa slinku atnest to atpakaļ uz Jūsu veikalu.
p.s man tiešām nav pieredzes- Leupoldi kalpo godam, nav iemesla citus pirkt.
Lai gan pirmo optiku- Norconia, pēc tam kad tā sāka svīst no iekšpuses, izmetu miskastē, pat nemeklēju iespēju veikt garantijas remontu.
Eiropas premium optiku ražotāji bez jautājumiem novērsīs jebko, kas var aizēnot viņu labo slavu. Vienalga, vai caur veikalu, vai pa tiešo no mednieka izstrādājums nonāks pie viņiem un bojāts. Man Steiner ražotāji, kad pasūdzējos par bojātu okulāra gumiju, atsūtīja divas jaunas. Lai arī pats biju nosviedis netīšām binokli zemē.
Un Kahles ražotāji pat sola pēc gada izstrādāt jaunu pleksi - tādu, kādu medniekiem gribās. Nepatika, ka par stingru paralakses regulators griežās - mierīgi šie pārtaisīja vieglāku, papildus veicot pilnu stiklu tīrīšanu un gāzes uzpildi optikai.
Ivar, nevajag pārāk sacerēties, ka nu premium optiku var izražot ar brāķi mūsdienās. Lai arī vienmēr pastāv iespēja kam salūzt, vai tikt salauztam, jo sarežģītāka ir mehānika, vai elektronika instrumentā. Pirmajiem Swarovskiem Z6i bija pagarš punkta apgaismojuma pārslēdzējs. Zinu, ka dažiem tas ir aizķēries aiz plintes čehola vai drēbēm un medību karstumā ticis salauzts. Bet mest te ārā kādas izdomātas statistikas par dažādām optikas markām būtu vienkārši neētiski un izskatītos pēc ieinteresētas reklamēšanās. To var darīt tikai paši mednieki pēc principa - kas ta sunim asti cels....
Slēpts
19.03.2018. 10:33
Bet mest te ārā kādas izdomātas statistikas par dažādām optikas markām būtu vienkārši neētiski
Nesapratu, ja esi tirgotājs- tad 100% zini cik par ko sūdzas. Nevajag neko izdomāt!
Kāda reklamēšana- es jau vaicāju pēc sausas statistikas.
Īpašniekam gan varbūt ir sava vīzija vai par to grib runāt vai nē.
Bet parastas sadzīves tehnikas veikala pārdevējs- ja būs labs garastāvokis, var daudz pastāstīt.
Man ir bijuši vairāki gadījumi, kad pārdevējs parastais atklāti pasaka- ka šo konkrēto modeli- nevajag pirkt- jo tam ir zināmas tehniskas problēmas.
Ivar Ozoliņ, nevienu brīdi neesmu tā teicis, ja palasīsi iepriekš tad redzēsi, ka atsauksmes ir labas arī no manas puses!
Runa bija par to, cik tu samaksāji par šo optiku - apmēram 500 Euro, bet savukārt es norādīju ka par tādu cenu no Leupold var nopirkt optika x3 zūmu, bet ne jaudīgāku kā Eiropā un Latvijā iecienīts 2-12x50, 2,5-12x56 vai 2,5-15x56!
Definīcija ir tikai viena, visu neizsaka cena, bet arī garantijas serviss, jo lūzt pilnīgi visas optikas no visiem ražotājiem, arī Swarovski!
Izrēķinot zūms sanāk tikai 7,14! Tadi pat meļi kā Zeiss!
Foršs reklāmas triks kā čakarēt pircējus! :) :) :)
Nu re- un te nu man būtu lūgums, Jums Bināta k-gs.
Man ir tikai emocijas un nelielā dzīves pieredze.
Bet cik saprotu Jums vajadzētu būt KONKRĒTAI statistikai , cik caur Jūsu veikalu ir nesuši atpakaļ optikas dēļ defektiem.
Mani, un domāju citus, ĻOTI interesētu, cik procentuāli no pārdotajām optikām ir BRĀĶI.
Tad arī mēs varētu saprast, ka nav jēga pirkt Swarovski, jo brāķa procents ir tāds pats kā Deltai, protams, ja pircējs nav pa slinku atnest to atpakaļ uz Jūsu veikalu.
p.s man tiešām nav pieredzes- Leupoldi kalpo godam, nav iemesla citus pirkt.
Lai gan pirmo optiku- Norconia, pēc tam kad tā sāka svīst no iekšpuses, izmetu miskastē, pat nemeklēju iespēju veikt garantijas remontu.
Un Kahles ražotāji pat sola pēc gada izstrādāt jaunu pleksi - tādu, kādu medniekiem gribās. Nepatika, ka par stingru paralakses regulators griežās - mierīgi šie pārtaisīja vieglāku, papildus veicot pilnu stiklu tīrīšanu un gāzes uzpildi optikai.
Ivar, nevajag pārāk sacerēties, ka nu premium optiku var izražot ar brāķi mūsdienās. Lai arī vienmēr pastāv iespēja kam salūzt, vai tikt salauztam, jo sarežģītāka ir mehānika, vai elektronika instrumentā. Pirmajiem Swarovskiem Z6i bija pagarš punkta apgaismojuma pārslēdzējs. Zinu, ka dažiem tas ir aizķēries aiz plintes čehola vai drēbēm un medību karstumā ticis salauzts. Bet mest te ārā kādas izdomātas statistikas par dažādām optikas markām būtu vienkārši neētiski un izskatītos pēc ieinteresētas reklamēšanās. To var darīt tikai paši mednieki pēc principa - kas ta sunim asti cels....
Nesapratu, ja esi tirgotājs- tad 100% zini cik par ko sūdzas. Nevajag neko izdomāt!
Kāda reklamēšana- es jau vaicāju pēc sausas statistikas.
Īpašniekam gan varbūt ir sava vīzija vai par to grib runāt vai nē.
Bet parastas sadzīves tehnikas veikala pārdevējs- ja būs labs garastāvokis, var daudz pastāstīt.
Man ir bijuši vairāki gadījumi, kad pārdevējs parastais atklāti pasaka- ka šo konkrēto modeli- nevajag pirkt- jo tam ir zināmas tehniskas problēmas.