Cepuri nost tiem veikaliem, kas bija aizbraukusi sevi paradīt!
Šādās izstādēs piedalās ražotāji un tā ir pareiza pieeja, kad ražotājs pats reklamē savu produkciju!
Bet ko Jūs gribat lai Jums parāda veikali? Atved vienu plinti, vienu optiku, zābaku pāri un cepuri? Un tad staigās neapmierināti deguni un vaicās, kāpēc netvedāt parādīt to vai šito. Tāpēc jau ir tie veikali ka tur var visu redzēt vienu viet un izstādē nav ko darīt.
Manuprāt īstā vieta kur veikalnieks veido tiešo kontaktu ar mērķa auditoriju ir MMD kausi un tā ir īstā vieta kur var noprezentēt tekošā gada jaunumus, tāpēc visi laipni gaidīti jūnija pirmajā sestdienā uz MMD kausiem!
Šādās izstādēs piedalās ražotāji un tā ir pareiza pieeja, kad ražotājs pats reklamē savu produkciju!
Bet ko Jūs gribat lai Jums parāda veikali? Atved vienu plinti, vienu optiku, zābaku pāri un cepuri? Un tad staigās neapmierināti deguni un vaicās, kāpēc netvedāt parādīt to vai šito. Tāpēc jau ir tie veikali ka tur var visu redzēt vienu viet un izstādē nav ko darīt.
Manuprāt īstā vieta kur veikalnieks veido tiešo kontaktu ar mērķa auditoriju ir MMD kausi un tā ir īstā vieta kur var noprezentēt tekošā gada jaunumus, tāpēc visi laipni gaidīti jūnija pirmajā sestdienā uz MMD kausiem!
Varētu šim viedoklim piekrist tādā gadījumā, ja pirmkārt - Latvija būtu tik liela kā Vatikāns un visus medību veikalus varētu apstaigāt ar kājām, lai uzzinātu kas kurā veikalā ir un otrkārt, ja visiem medību veikaliem būtu normālas mājas lapas, tad jā izstādē varētu piedalīties tikai ražotāji, lai reklamētu savu produkciju ...
Bet salīdzinot veikalus, kas tirgo preces medniekiem un veikalus, kas tirgo preces, piemēram, pedāļu minējiem rodas jautājums - kāpēc tad izstādē bija tika daudz riteņu, ja tos arī var apskatīt veikalā???
Jā pedāļu minēju ir vairāk nekā mednieku, bet manuprāt tieši tam, ka mednieku un līdz ar to, ka klientu loks ir tik šaurs vajadzētu agresīvāk reklamēt preces, kas ir pieejamas katrā veikalā, lai palielinātu to klientu skaitu, kas patstāvīgi iepērkas veikalā, jo, ja es zināšu, ka prece ko vēlos ir kontrētajā veikalā + plus ja tur normāla apkalpošana es braukšu arī 100 km un vairāk, lai iegādātos to precis, ko gribu ...
bet nu tas ir tikai mans viedoklis, iespējams, ka kļūdos, bet man tādas pārdomas radās pēc izstādē redzētā...
Diez tur pie biļetēm statistiku ar var beigās ievākt vai nē?Jo mednieku apliecību uzrādot biļete bija 3.50 nevis 5.00 eiro.
Tad varētu kaut vai procentuāli redzēt cik ta mednieku bija aizbraukuši,kaut arī reklāmā nedzirdēju ka medniekiem būtu bijis lētāk.Citus gadus to vismaz reklamēja.
Slēpts
30.03.2015. 22:08
Studentiem arī bija 3,5. Šaubos vai kāds tur baigo statistiku vāca...
Šādās izstādēs piedalās ražotāji un tā ir pareiza pieeja, kad ražotājs pats reklamē savu produkciju!
Bet ko Jūs gribat lai Jums parāda veikali? Atved vienu plinti, vienu optiku, zābaku pāri un cepuri? Un tad staigās neapmierināti deguni un vaicās, kāpēc netvedāt parādīt to vai šito. Tāpēc jau ir tie veikali ka tur var visu redzēt vienu viet un izstādē nav ko darīt.
Manuprāt īstā vieta kur veikalnieks veido tiešo kontaktu ar mērķa auditoriju ir MMD kausi un tā ir īstā vieta kur var noprezentēt tekošā gada jaunumus, tāpēc visi laipni gaidīti jūnija pirmajā sestdienā uz MMD kausiem!
Bet ko Jūs gribat lai Jums parāda veikali? Atved vienu plinti, vienu optiku, zābaku pāri un cepuri? Un tad staigās neapmierināti deguni un vaicās, kāpēc netvedāt parādīt to vai šito. Tāpēc jau ir tie veikali ka tur var visu redzēt vienu viet un izstādē nav ko darīt.
Manuprāt īstā vieta kur veikalnieks veido tiešo kontaktu ar mērķa auditoriju ir MMD kausi un tā ir īstā vieta kur var noprezentēt tekošā gada jaunumus, tāpēc visi laipni gaidīti jūnija pirmajā sestdienā uz MMD kausiem!
Varētu šim viedoklim piekrist tādā gadījumā, ja pirmkārt - Latvija būtu tik liela kā Vatikāns un visus medību veikalus varētu apstaigāt ar kājām, lai uzzinātu kas kurā veikalā ir un otrkārt, ja visiem medību veikaliem būtu normālas mājas lapas, tad jā izstādē varētu piedalīties tikai ražotāji, lai reklamētu savu produkciju ...
Bet salīdzinot veikalus, kas tirgo preces medniekiem un veikalus, kas tirgo preces, piemēram, pedāļu minējiem rodas jautājums - kāpēc tad izstādē bija tika daudz riteņu, ja tos arī var apskatīt veikalā???
Jā pedāļu minēju ir vairāk nekā mednieku, bet manuprāt tieši tam, ka mednieku un līdz ar to, ka klientu loks ir tik šaurs vajadzētu agresīvāk reklamēt preces, kas ir pieejamas katrā veikalā, lai palielinātu to klientu skaitu, kas patstāvīgi iepērkas veikalā, jo, ja es zināšu, ka prece ko vēlos ir kontrētajā veikalā + plus ja tur normāla apkalpošana es braukšu arī 100 km un vairāk, lai iegādātos to precis, ko gribu ...
bet nu tas ir tikai mans viedoklis, iespējams, ka kļūdos, bet man tādas pārdomas radās pēc izstādē redzētā...
Tad varētu kaut vai procentuāli redzēt cik ta mednieku bija aizbraukuši,kaut arī reklāmā nedzirdēju ka medniekiem būtu bijis lētāk.Citus gadus to vismaz reklamēja.