Tas nedot tiesības mainīt attieksmi pret patērētāju! Tad lai tā arī pasaka,bet tirgu grib visi.
Slēpts
29.12.2014. 10:27
...septembra beigās nodevu garantijas remontam meopta optiku...
Un dabūsi tu viņu ne ātrāk kā janvāra beigās!...
Ja godīgi tas ir PSC, ka bez optikas jāpaliek min 4 mēneši. Principā- jāpērk jauna vai visas dzinējmedības paliec bez plintes. Vai tirgotājam sadarbībā ar ražotāju nevajadzētu padomāt par pircēju, kā apmierināt viņa vajadzības pa šo laiku? Un tā ir optika kurai ir 10-30gadu garantija!
Dzīvojam tur, kur dzīvojam Un ir jārēķinās ar transporta laiku un izdevumiem, katrs grib iztērēt pēc iespējas mazāk un nopelnīt pēc iespējas vairāk, tāpēc jāgaida bezmaz vai gadsimts. Arī telefonu, ko neražo LV, lai saremontētu ir jāgaida ilgi ja vien nav LV ražotāja pārstāvniecība, vai remonta darbnīca. Arī autiņam detaļu gadās gaidīt 90 dienas.
Gadus atpakaļ lietuvēni swarovski Z6 dabūja gatavu mēneša laikā, un pat tad jutos vīlies, par tādu ciparu pirktu būtu tik loģiski ražotājam mainīt uz jaunu, kaut bija izgājusi tik gāze.
Ar Swarovski ir cits stāsts, tie optiku saņemšanu un nosūtīšanu veic uz sava rēķina un tās 5 optikas ko nosūtām ik gadu, (Swarovski arī lūzt) nav nācies gaidīt ilgāk par mēnesi. To ka Tu gribētu lai tev samaina pret jaunu ir tikai normāli, bet ražotājs tak ir iedevis garantiju un šajā laika periodā par Tavu optiku rūpēsies, ja kas notiks.
Gati neņem ļaunā, bet ja klients ir iztērējis ne mazumu naudas tad nekāda runa par taupību no brāķa ražotāja,tirgotāja nedrīkst būt.
Skaisti vārdi, bet tad kad mednieks ir nobriedis uz šādu pirkumu Swarovski, Zeiss, Meopta u.tt., uzskatu ka "runa par taupību" būtu nevietā!!! Bet tad tik sākas lielā naudas un atlaižu rēķināšana!!!
Slēpts
29.12.2014. 13:52
Panesās, nabaga deķīša staipīšana katram uz savu pusi... ka tik nepārplīst... :d
"Bet tad tik sākas lielā naudas un atlaižu rēķināšana!!!" šis notiek no abām pusēm tā ka nevajag... :)
problēma jau ir atklātībā, ja būtu skaidri spēles noteikumi tad problēmu būtu mazāk.
Un dabūsi tu viņu ne ātrāk kā janvāra beigās!...
Ja godīgi tas ir PSC, ka bez optikas jāpaliek min 4 mēneši. Principā- jāpērk jauna vai visas dzinējmedības paliec bez plintes. Vai tirgotājam sadarbībā ar ražotāju nevajadzētu padomāt par pircēju, kā apmierināt viņa vajadzības pa šo laiku? Un tā ir optika kurai ir 10-30gadu garantija!
Ar Swarovski ir cits stāsts, tie optiku saņemšanu un nosūtīšanu veic uz sava rēķina un tās 5 optikas ko nosūtām ik gadu, (Swarovski arī lūzt) nav nācies gaidīt ilgāk par mēnesi. To ka Tu gribētu lai tev samaina pret jaunu ir tikai normāli, bet ražotājs tak ir iedevis garantiju un šajā laika periodā par Tavu optiku rūpēsies, ja kas notiks.
Skaisti vārdi, bet tad kad mednieks ir nobriedis uz šādu pirkumu Swarovski, Zeiss, Meopta u.tt., uzskatu ka "runa par taupību" būtu nevietā!!! Bet tad tik sākas lielā naudas un atlaižu rēķināšana!!!
"Bet tad tik sākas lielā naudas un atlaižu rēķināšana!!!" šis notiek no abām pusēm tā ka nevajag... :)
problēma jau ir atklātībā, ja būtu skaidri spēles noteikumi tad problēmu būtu mazāk.