Par garantiju,iespējams, ka taisnība, tikai dīlerim tā runāt nepieklājas, kaut var saprast.
Par optikas kvalitāti, lai labāk izsakās speciālisti, kas optikas izmēģinājuši...
Optiku, tā pat kā auto tirgū ienākt nav tik viegli, ar kaut ko taču jābūt pievilcīgam.
Esmu trīs lētās optikas caur internetbodi sūtijis,par garantiju neko sliktu nesaskatu ka būtu problēmas bijušas,bet nu lēts ir lēts un sanāca ka vienu modeli sūtiju(viņi mainija) divas reizes atpakaļ,un ar ja ņem lēto caur iternetbodi ir jāsaprot kam viņa domāta (kādam kalibram) , nu nebūs jau viņas ar tādiem stikliem kā cais ,bet iesākumam (kamēr nav tās naudiņas)der .
Runājot par garantijas remontiem,ieteiktu Gatim nemaldināt cilvēkus,septembra beigās nodevu garantijas remontam meopta optiku solija salabos divās nedēļās,bet vēl tagad gaidu.
Un dabūsi tu viņu ne ātrāk kā janvāra beigās!
Neviens divās nedēļās neko nav solījis un nekad arī nesolītu, jo divas nedēļas ir vajadzīgas tikai ceļam vien, lai aizsūtītu un atsūtītu atpakaļ. Remontam optika tiek iekļauta rindas kārtībā un nevienam neinteresē kas un no kurienes to ir atsūtījis. Vai optika tiks labota vai mainīta pret jaunu arī nezīnām līdz pat brīdim kad esam to saņēmuši. Saņemot optiku uz remontu arī mēs neskrienam klupdami krisdami uz transporta kompāniju, bet iekļaujam veicamo darbu plānā un nosūtīšana uz rūpnīcu tiek veikta no vienas līdz trīs nedēļu laikā. Savukārt rūpnīca arī nevēlas veikt atgriešanu uz sava rēķina (visi prot skaitīt savu naudu), bet gaida tekošo piegādi un tad arī iekļauj optiskos tēmēkļus no remonta.
P.S. Katrā ziņā mēs vienmēr atgriežam kvalitatīvi saremontētus vai jaunus tēmēkļus! Gribu personīgi atvainoties tiem klientiem, kuri nav saņēmuši preci pēc iespējas īsākā laika periodā.
Nu tagad nevajag ,Tu pats pa telefonu man par tām divām nedēļām teici,vienkarši vajag pateikt,ka optika būs kaut kad un pērc jaunu vietā. Pie tik ilgiem garantijas remontiem izdevīgāk ir uzreiz divas pirkt... :D
Pie tik ilgiem garantijas remontiem izdevīgāk ir uzreiz divas pirkt... :D
Bagāts dara kā grib!
Slēpts
29.12.2014. 08:43
nosūtīšana uz rūpnīcu tiek veikta no vienas līdz trīs nedēļu laikā.
Un tad nu brīnamies, ka lietas pērkam pie kaimiņiem, vai internetā.
Daudzās jomās mūsu servisu kvalitāte, termiņi, cenas katastrofāli atšķiras no brāļiem lietuviešiem uz slikto pusi.
Un kad viņi ieviesīs Eiro- tad domāju pieprasījums pēc lietuviešu pakalpojumiem tikai pieaugs.. Nupat čomam servisā riteņu ģeometrijas stendu vietējie solīja pēc trim nedēļām apskatīt- lietuvietis otrajā dienā atbrauca..
Interesanti, ja kāds medībviekalu īpašnieks nopirktu Vācijā par foršu cenu auto, kam ir garantijas periods un kaut kas notiktu , viņš meklētu vietējo dīleri , vai brauktu uz Vāciju?:)
Mjā, tas serviss izskatās tāds apšaubāms,galvenais pārdot,tad gan jau kaut kā. Prioritātei būtu jābūt tieši attieksmē pret klientu. Ja man ,par ne mazu naudu, ne manas vainas pēc, pārdod brāķi un vēl pusgadu jāgaida ? Jāsaka visi tie vācieši un t.t. ir sliktāki par ķīniešiem. Kaut gan nedomāju, ka vietējam vācu baronam būtu jāgaida pusgads. Varbūt nemākam , vai negribam normāli sarunāt ar šīm firmām.
Slēpts
29.12.2014. 10:05
Gatis Bināts
Gati neņem ļaunā, bet ja klients ir iztērējis ne mazumu naudas tad nekāda runa par taupību no brāķa ražotāja,tirgotāja nedrīkst būt. Gadus atpakaļ lietuvēni swarovski Z6 dabūja gatavu mēneša laikā, un pat tad jutos vīlies, par tādu ciparu pirktu būtu tik loģiski ražotājam mainīt uz jaunu, kaut bija izgājusi tik gāze.
Par optikas kvalitāti, lai labāk izsakās speciālisti, kas optikas izmēģinājuši...
Optiku, tā pat kā auto tirgū ienākt nav tik viegli, ar kaut ko taču jābūt pievilcīgam.
Neviens divās nedēļās neko nav solījis un nekad arī nesolītu, jo divas nedēļas ir vajadzīgas tikai ceļam vien, lai aizsūtītu un atsūtītu atpakaļ. Remontam optika tiek iekļauta rindas kārtībā un nevienam neinteresē kas un no kurienes to ir atsūtījis. Vai optika tiks labota vai mainīta pret jaunu arī nezīnām līdz pat brīdim kad esam to saņēmuši. Saņemot optiku uz remontu arī mēs neskrienam klupdami krisdami uz transporta kompāniju, bet iekļaujam veicamo darbu plānā un nosūtīšana uz rūpnīcu tiek veikta no vienas līdz trīs nedēļu laikā. Savukārt rūpnīca arī nevēlas veikt atgriešanu uz sava rēķina (visi prot skaitīt savu naudu), bet gaida tekošo piegādi un tad arī iekļauj optiskos tēmēkļus no remonta.
P.S. Katrā ziņā mēs vienmēr atgriežam kvalitatīvi saremontētus vai jaunus tēmēkļus! Gribu personīgi atvainoties tiem klientiem, kuri nav saņēmuši preci pēc iespējas īsākā laika periodā.
Bagāts dara kā grib!
Un tad nu brīnamies, ka lietas pērkam pie kaimiņiem, vai internetā.
Daudzās jomās mūsu servisu kvalitāte, termiņi, cenas katastrofāli atšķiras no brāļiem lietuviešiem uz slikto pusi.
Un kad viņi ieviesīs Eiro- tad domāju pieprasījums pēc lietuviešu pakalpojumiem tikai pieaugs.. Nupat čomam servisā riteņu ģeometrijas stendu vietējie solīja pēc trim nedēļām apskatīt- lietuvietis otrajā dienā atbrauca..
Interesanti, ja kāds medībviekalu īpašnieks nopirktu Vācijā par foršu cenu auto, kam ir garantijas periods un kaut kas notiktu , viņš meklētu vietējo dīleri , vai brauktu uz Vāciju?:)
Gati neņem ļaunā, bet ja klients ir iztērējis ne mazumu naudas tad nekāda runa par taupību no brāķa ražotāja,tirgotāja nedrīkst būt. Gadus atpakaļ lietuvēni swarovski Z6 dabūja gatavu mēneša laikā, un pat tad jutos vīlies, par tādu ciparu pirktu būtu tik loģiski ražotājam mainīt uz jaunu, kaut bija izgājusi tik gāze.