Njā, Hubertā varēja, bet nu sanāk būt LT.,
tādēļ neredzu iemeslu, kādēļ, lai neņemtu ginklas.
Tik gribētos saprast, kā tur īsti ir ar tiem dokumentiem,
bik jau dīvaini, ja optikas iegādei vajadzīga būtu atļauja.
Nu protams Sandi, katrs pats savas laimes kalējs!
Tikai tad kad nobirs stikls, nevajag skriet uz HUBERTU vai citu Latvijas tirgotavu un bārstīt gudrības "Jūs tak esat dotās fimas pārstāvji un Jums ir obligāti jānodrošina bezmaksas garantijas serviss"! :)
Tikai tad kad nobirs stikls, nevajag skriet uz HUBERTU vai citu Latvijas tirgotavu un bārstīt gudrības "Jūs tak esat dotās fimas pārstāvji un Jums ir obligāti jānodrošina bezmaksas garantijas serviss"!
Šī iemesla dēļ es nopirku optiku uz vietas.
Mans viedoklis (laikam jau 10x) - ja konkrēta zīmola un modeļa optika ir nopērkama Latvijas bodē.. tā tur ir arī jāpērk... Punkc!
Tam ir vismaz 5 iemesli... Un kur-kur... bet Hubertā, ja galvā nav biezpiens, atlaides sarunāt var vienmēr... :)
Nesaprotu, kas visiem uz to hubertu. Esmu bijis, esmu vīlies. Atlaides sarunāt nemēģināju, jo reāli no spicajiem tur nebija nekas priekš manis. Nopirku citā, un tur arī man bez prasīšanas komplektam 10 % iedeva. Tā kā huberts nav vienīgais, kas dod atlaides. Ja dzīvo tuvumā tad droši vien nav sliktākais variants, bet no Rīgas testies neredzu jēgu.
Ja pērk no lēta gala, tad pie kājas kurā bodē pirkt, jo pa mazām naudām neko kvalitatīvu arī nenopirksi. Bet, ja ko nopietnāku pērk, tad gan jāsāk domāt par garantijām, solījumiem un pēc garantijas apkalpošanu. Šādi vitāli svarīgi jāpieņem pašam un nevajag klausīt kaimiņu vai sievas mīļāko...
Slēpts
27.12.2014. 11:02
Izskatās ka tirgotā optika ir zemas kvalitātes ja jāuztraucas par garantiju..
Normālu optiku var nosūtīt atpakaļ ražotājam.
Un ja ražotāja pārstāvis pasūta vienu māju tālāk, tad viņš ir sūdīgs pārstāvis.
Izskatās ka tirgotā optika ir zemas kvalitātes ja jāuztraucas par garantiju..
Normālu optiku var nosūtīt atpakaļ ražotājam.
Un ja ražotāja pārstāvis pasūta vienu māju tālāk, tad viņš ir sūdīgs pārstāvis.
Un kāda tad būtu tā kura kas nenobirs, visām mēdz kas reiz notikt. Zeiss, swarovski ari ir remontēti, nerunājot par zemākiem plauktiem, ir pat precedents NF remontam(laikam gan bez rezultāta). Cita lieta, ka tādas optikas vajadzētu vienkārši mainīt nevis remontēt.
Tieši tā.
Tikai nevajag aizmirst ka huberts nenodarbojas ar labdarību. Un vispār priekš kam barot citus ja tieši to pašu preci var dabūt tepat pie mums, un iespējāms ka cenu starpību arī var sarunāt.
tādēļ neredzu iemeslu, kādēļ, lai neņemtu ginklas.
Tik gribētos saprast, kā tur īsti ir ar tiem dokumentiem,
bik jau dīvaini, ja optikas iegādei vajadzīga būtu atļauja.
Tikai tad kad nobirs stikls, nevajag skriet uz HUBERTU vai citu Latvijas tirgotavu un bārstīt gudrības "Jūs tak esat dotās fimas pārstāvji un Jums ir obligāti jānodrošina bezmaksas garantijas serviss"! :)
Šī iemesla dēļ es nopirku optiku uz vietas.
Tam ir vismaz 5 iemesli... Un kur-kur... bet Hubertā, ja galvā nav biezpiens, atlaides sarunāt var vienmēr... :)
Normālu optiku var nosūtīt atpakaļ ražotājam.
Un ja ražotāja pārstāvis pasūta vienu māju tālāk, tad viņš ir sūdīgs pārstāvis.
Normālu optiku var nosūtīt atpakaļ ražotājam.
Un ja ražotāja pārstāvis pasūta vienu māju tālāk, tad viņš ir sūdīgs pārstāvis.
Un kāda tad būtu tā kura kas nenobirs, visām mēdz kas reiz notikt. Zeiss, swarovski ari ir remontēti, nerunājot par zemākiem plauktiem, ir pat precedents NF remontam(laikam gan bez rezultāta). Cita lieta, ka tādas optikas vajadzētu vienkārši mainīt nevis remontēt.
Tieši tā.
Tikai nevajag aizmirst ka huberts nenodarbojas ar labdarību. Un vispār priekš kam barot citus ja tieši to pašu preci var dabūt tepat pie mums, un iespējāms ka cenu starpību arī var sarunāt.