Ierocis- Titan 6 vai Tikka T3, bet tikka jau būs +/- viss paredzētais budžets ap 1000eur.
Optika- kā jau visi saka min delta vai ideāli meopta. Bet tad jau viss komplekts min 1,5 k Eur.
p.s. pašam spicais nav. optikas arī nav.
Medību stāžs: Sāku iet dzinējos 7 gadu vecuma 2007 gadā dabuju mednieku apliecibu un bisi
Aprīkojums: mc, iž, Browning ABolt3 308, CZ 453, Sauer 202 Outback, paštaisīts nazis no husqarnas strelas, ļoti liels akmens!
Suņi: Taiga, Džuļbars, Warwick
Medību trofejas: 21
14.04.2014. 23:36
da lai ņem šito, tāpat viņas visas stanoks štancē, ja gribi medīt a ne vijobuvatsa cik gribi gana. pietiks naudas vēl cinkam patronu. http://huberts.lv/lv/katalogs/...
Nezinu priekš kam maksāt tās lielās naudas ja ir iespēja iegādāties tādu pašu optiku tikai lētak ASV tirgū, viena problēma kā to atvest uz LV. Bet mūsu pārpircejiem pārmaksāt es gan nevelos. Paldies jau ta pat par visu pārmaksajam mūsu dārgajā Latvijā, tad vismaz uz kaut ko ieekonomēt :)
Slēpts
15.04.2014. 10:03
Nu ss sludinājumā redzamā optika var būt Leupold VXR. Par cik man tāda stāv uz masenes , tad atškirību neieraudzīju.
Cena šai optikai jaunai- ASV- 435EUR Estiņos 610EUR Līdz ar to komplekta cena adekvāta..
Paldies par dažādajiem viedokļiem.
Par ieroča izvēli ir vairāk vai mazāk skaidrs. Jaliek plecā un jaskatās, kuri no minētajiem ieguļās, taču par optiku pagaidām skaidrības nav.
Teorētiski man ir pieejami cilvēki iekš USA, kas varētu palīdzēt nogādāt optiku pie manis.
Tiesa, nezinu vai tas ko atvieglo, jo muita tāpat var atvērt kārbu un apskatīties, kas tur par GIFT tiek sūtīts.
Kaa ir fiziski vest lidmašīnā bagāžā optiku?
Kads būtu maksimālais ieteicamais optikas palielinājums, lai medībās ar dzinējiem nesanāktu lūrēt zem optikas, lai ieraudzītu zvēru, kā arī ieteicamais palielinājums uz gaidi. Kuras būtu vēlamās iespējas - "features", uz kurām vērt uzmanību iegādājoties optiku?
Varbūt daudz jautājumu, taču vēlos gūt ieskatu no citu pieredzes, pirms ko iegādāties.
Slēpts
15.04.2014. 10:55
ja liksi optiku, tad ko dos plintes plecā likšana? ja nu vienīga tiek uzskrūvēta izvēlēta optika uz plintes
Tas ir "pieņēmums" (lai nedabūtu kārtējo šmucspaini uz galvas no Binātonkuļa:)))
Ja lietosi vienu optiku gan dzinējmedībām, gan gaidei svarīgākais ir mazāks min palielinājums.
Piem. 2(2.5)-10 nevis 3-12(15)..
Jo uz gaidi (krēslā) - tā pat optimālais palielinājums labākai gaismspējai ir 6-8x.
No fīčām:
-vajag sarkano punktu.
-izejošo lēcu vismaz 50 mm (labāk 56)
-nevajag paralakses regulēšanu
Optika- kā jau visi saka min delta vai ideāli meopta. Bet tad jau viss komplekts min 1,5 k Eur.
p.s. pašam spicais nav. optikas arī nav.
Cena šai optikai jaunai- ASV- 435EUR Estiņos 610EUR Līdz ar to komplekta cena adekvāta..
Par ieroča izvēli ir vairāk vai mazāk skaidrs. Jaliek plecā un jaskatās, kuri no minētajiem ieguļās, taču par optiku pagaidām skaidrības nav.
Teorētiski man ir pieejami cilvēki iekš USA, kas varētu palīdzēt nogādāt optiku pie manis.
Tiesa, nezinu vai tas ko atvieglo, jo muita tāpat var atvērt kārbu un apskatīties, kas tur par GIFT tiek sūtīts.
Kaa ir fiziski vest lidmašīnā bagāžā optiku?
Kads būtu maksimālais ieteicamais optikas palielinājums, lai medībās ar dzinējiem nesanāktu lūrēt zem optikas, lai ieraudzītu zvēru, kā arī ieteicamais palielinājums uz gaidi. Kuras būtu vēlamās iespējas - "features", uz kurām vērt uzmanību iegādājoties optiku?
Varbūt daudz jautājumu, taču vēlos gūt ieskatu no citu pieredzes, pirms ko iegādāties.
Ja lietosi vienu optiku gan dzinējmedībām, gan gaidei svarīgākais ir mazāks min palielinājums.
Piem. 2(2.5)-10 nevis 3-12(15)..
Jo uz gaidi (krēslā) - tā pat optimālais palielinājums labākai gaismspējai ir 6-8x.
No fīčām:
-vajag sarkano punktu.
-izejošo lēcu vismaz 50 mm (labāk 56)
-nevajag paralakses regulēšanu