Valsts Meži vēl nebija godīgi pabeiguši ceļu, pa kuru arī brauc uz Godeļu un Bukdangu atpūtas bāzēm pie Usmas ezera, kad jau veda baļķus ārā, pēc tam es biju dziļi nelaimīgs braucot pa to, vienās bedrēs, jo greiderēt arī nav iespējams, jo virskārtas akmeņi dūres lielumā, kārtīgi ieblietēti, nelauzīs taču lāpstu, jo, redz, pabeigt virskārtu jau nebija taču laika, lien tagad kā gribi...
Aprīkojums: Benelli M2 (12x76 plus paradokss), IŽ-54 (12x70), MC 20-01 (20x70)
Suņi: Taksis Tedis
22.02.2011. 09:49
Procesu plānošana, secība un savstarpējā mijiedarbība gan LVM ir pilnīgi garām tēmās, kur iejaukta infrastruktūras būve vai renovācija - tas nu jāatzīst. Viens otram skrien virsū. Ir gadījies piedzīvot situācijas, kad ceļu trese vēl pat nav nocirsta (pat nerunājot par izvešanu, utt.), bet buldozers jau atvests. Tas pats ar grāvju trasēm - ekskavators atduras pret svaigi pievesta sortimenta vai apauguma čupu. UTT. Stress, papildus izmaksas un bez vainas pa ādu parastajam darba rūķim.
Ja kas,LVM nekad nav nodarbojusies ar meža ceļu būvi.Šos darbus veic ceļu būves firmas,kur savukārt atkal tiek rīkotas izsoles ar lejup ejošu soli,tā kā visas pretenzijas pret tām.
Jautaajums ir sekojosh cik ilgaa laikaa LVM ir jaasalabo meza izpostiitie celi?
Par kādiem ceļiem (kādas kategorijas, kādas piederības) Tu vispār runā?