Šis labs;
tikai riepas dubļiem nav īstās. Ar šīm tikai pa ceļiem/mežu; ar švunku pāri kādai dubļu peļķei:)
Laba dubļiniece - min 150 Ls/gb :)
Tas, ka labas dubļinieces ir vismaz puse no veiksmes stāsta pielijušā mežā - ir kā bankā. Pārējais ir klīrenss un bloķi.
Bet, ja negrasās tēlot labo zēnu un vilkt ārā no masta zvērus + kolēģu džipveidīgos un mežkungu D-maxus - pietiks arī ar šīm:)))
Intar, tās riepas ja nepērk jaunas var nopirkt krietni lētāk. Es savam L200 nopirku spāņu "varjonkas" - kārtīga dubļu riepa, komplekts izmaksāja 200Ls un 3 gadus nokalpoja bez problēmām braucot katru dienu (http://www.ataserviss.lv/lv/ka...). Kad pirku gan pats arī drusku šaubijos, bet beigās nenožēloju nemaz :) Vinču gan nācās izmantot biežāk, jo arī dubļu riepa nav panaceja, bet iebraukt dziļāk kā vajag uzrunā gan :)
Tas skaidrs.
Es gan varjonkas īsti neatzīstu viena iemesla pēc - ja ziemā jau ar labām dubļiniecēm pa apledojušu ceļu - tas ir ekstrīms; ar varjonkām - Extrīms x2. Ir pieredze. Tā kā vismaz puse no dzinējmedību sezonas notiek, kad ārā ir sniegs un ledus - tas liekās svarīgi.. Ideāli,protams, vēl viens AT radžotu riepu komplekts, bet tas kopā sanāk jau baigi dārgi. Par vinču - es pagājušā sezonā vinčojos tikai vienu reizi - pēc mēģinājuma izvilkt mežkunga D-maxu mālainā/pielijušā labības lauka malā. Kaut gan braucu visur, kur acis rāda (izņemot purvu, protams:))
Slēpts
08.10.2013. 11:01
AT, pat radžotas, ziemā gana slīd (ir pieredze ar General Grabber). Pēc pirmās ziemas uzliku mazākas, bet ziemas riepas. Vienīgais kur liekas ka MT būtu labākas - irdenā, nebrauktā sniegā.
Lūk medībām.
Man siekala līdz zemei!
Bāzes cena sākot no 10 - 11 tūkst euro.
Un ja laba kvadra maksā ap 9 tūkst, tad šis labāks. http://www.udoroeck.de/#!quadi...
tikai riepas dubļiem nav īstās. Ar šīm tikai pa ceļiem/mežu; ar švunku pāri kādai dubļu peļķei:)
Laba dubļiniece - min 150 Ls/gb :)
Tas, ka labas dubļinieces ir vismaz puse no veiksmes stāsta pielijušā mežā - ir kā bankā. Pārējais ir klīrenss un bloķi.
Bet, ja negrasās tēlot labo zēnu un vilkt ārā no masta zvērus + kolēģu džipveidīgos un mežkungu D-maxus - pietiks arī ar šīm:)))
Es gan varjonkas īsti neatzīstu viena iemesla pēc - ja ziemā jau ar labām dubļiniecēm pa apledojušu ceļu - tas ir ekstrīms; ar varjonkām - Extrīms x2. Ir pieredze. Tā kā vismaz puse no dzinējmedību sezonas notiek, kad ārā ir sniegs un ledus - tas liekās svarīgi.. Ideāli,protams, vēl viens AT radžotu riepu komplekts, bet tas kopā sanāk jau baigi dārgi. Par vinču - es pagājušā sezonā vinčojos tikai vienu reizi - pēc mēģinājuma izvilkt mežkunga D-maxu mālainā/pielijušā labības lauka malā. Kaut gan braucu visur, kur acis rāda (izņemot purvu, protams:))
Man siekala līdz zemei!
Bāzes cena sākot no 10 - 11 tūkst euro.
Un ja laba kvadra maksā ap 9 tūkst, tad šis labāks.
http://www.udoroeck.de/#!quadi...
un cena 4 x 4 ir no 12 000.
un zimē stipri vēss izskatās.
es tomēr palikšu pie sava Jeep :)